Powered By Blogger

luni, 4 noiembrie 2013

METAL Enduro-cel mai fain concurs din 2013!

Scriu acest articol dupa un somn dulce,si imi este inca destul de greu sa gasesc cuvintele necesare scrierii unui articol notabil.Voi scrie insa cateva impresii si pareri despre weekendul ce a trecut.
In inceput as vrea sa multumesc si sa felicit intreaga echipa Bike Attack Resita care alaturi de voluntari au facut o treaba excelenta cu organizarea acestui eveniment si sper sa fie un nou inceput.Asadar multumirile si felicitarile mele!
Bun,acum sa trecem strict la subiect.

Este clar ca acesta a fost primul concurs de Enduro MTB din Romania.Desi cand s-au deschis inscrierile pentru acest concurs nu eram deloc interesat sa particip principalul motiv fiind faptul ca mi se parea mult mai diferit de ceea ce fac eu in general,si nu eram foarte pregatit pentru a ma da la vale,de fapt nu eram deloc,dar sa nu spuneti asta nimanui!
Am luat totusi hotararea de a participa cu o seara inainte.Cu toate ca eram la mine acasa,nu cunosteam traseul cu exceptia unor sectiuni din PS1 si PS3.M-au convins Rica si cu Sergiu ca nu ar trebui sa ratez concursul asta si cam asta a fost tot.Sambata seara eram hotarat sa particip "fie ploaie,fie vant..nu imi pierd eu din avant".
Duminica dimineata eram prezent la start alaturi de Rica si Sergiu cu care eram in grupa.Plecarea se facea in grupe de cate 5,insa noi ne-am nimerit a fi ultimii 3 si a fost exact ce imi doream.Vremea se anunta a fi neutra nici semne de ploaie dar nici vreo raza de soare mai stralucitoare.
Final PS1
Foto:Daniel Puscau

Prima proba speciala a avut loc pe Dealul Ciorii,apoi pentru a lua startul la cea de a doua proba eram nevoiti sa urcam in Poiana Golului.

Nu,nu ma prea ridic de la sol

Subsemnatul la startul PS2

Cine l-o fi pus in drum..

Urata casca..


Trebuie sa precizez ca PS2 a fost proba mea preferata datorita coborarii pe pietre de pe finalul acesteia.Love it!
Kulhavy gen..multumesc Freerider!

Ok,dupa aceasta proba secunda am urcat din nou pe Dealul Ciorii de unde aveam sa luam startul in penultima proba.Am terminat si aici cu bine si am mers din nou in cealalta parte pentru a luat startul la ultima proba.Aceasta din urma a avut un rock garden de toata frumusetea.
Zdruncinat dupa un mini rock garden

Subsemnatul in actiune pe o portiune din PS3:Video
Am reusit sa termin in final toate cele 4 probe cu bine si cu un timp satisfacator pentru mine care m-a pozitionat pe locul 24.Sunt sigur ca s-ar fi putut mai bine dar am participat just for fun..si am fost al naibii de entuziasmat pe toate cele 4 coborari!As face asta in fiecare weekend!Recunosc ca a fost obositor dar vorba aia..no pain,no gain.
"Am participat la aproximativ 20 de concursuri anul acesta,dar aici a fost cel mai fain!".Sunt cuvintele pe care mi le-a spus Rakosy Christian,ocupantul locului secund,la finalul concursului,deci nu exagerez cand spun ca a fost cel mai fain concurs din 2013!
Cu alte cuvinte traseele au fost exceptionale,oamenii au fost exceptionali iar intregul eveniment din puncul meu de vedere a fost fara cusur!
In incheiere doresc din nou sa felicit organizatorii si voluntarii care au facut posibil acest weekend de neuitat,keep up the good work!
Pana data viitoare,toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu